fredag 1 september 2017

Grattis Atlas 11 år!

Idag fyller vår älskade lilla kisse Atlas 11 år! Det har vi firat med att äta lyxkattmat och kattgodis. Mat är nämligen det bästa han vet. Lite gos har det såklart också blivit. Vår fina lilla myskille som bjuder oss på många skratt, massa gos och kärlek. Jag älskar dig min fina lilla vän!

Ligga i bebisens moseskorg är såklart mysigt, fast man inte får (även fast Atlas också är min "bebis"). Jag lyfte ur honom direkt efter att jag tagit bilden.
Det är inte bara Atlas födelsedag idag utan även första september och början på årets första höstmånad. Hösten började väldigt fint med en härlig solig dag. Hoppas det håller i sig! Fredag idag med, vi har fredagsmyst med tunnbrödsrullar fyllda med grillad kyckling, bacon, grönsaker, ost och sås. Mums! Enkelt och jättegott! Nu får vi se vad helgen bjuder på, skönt att ha S hemma och familjen samlad i vilket fall!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: