måndag 10 juli 2017

En lunch på stan

Häromveckan hade vi ett besök inbokat hos barnmorskan och efter det passade vi på att äta lunch på stan. Då fick det bli Fratellis, en italiensk restaurang. Efter barnmorskan hade vi dock lite tid att fördriva innan restaurangen öppnade. Då passade vi på att strosa lite i Stadsparken först. Där gick jag nog minst en gång i veckan, om inte mer när vi bodde inne i stan, nu var det jättelängesen så det var trevligt med ett litet besök. Väl på Fratellis lyxade vi till det ordentligt med varsin lemonad till maten och så delade vi på en Nutellapizza till efterrätt. Den har jag länge velat testa så det var kul att det blev av 😊 Jag älskar choklad och Nutella så den föll mig i smaken, S tyckte den var sådär tror jag. Fratellis har vi ätit på några gånger nu, kan varmt rekommendera ett besök om man gillar goda pizzor och pastarätter!

S gör lite morgongymnastik i Stadsparken...

Vattenmelonlemonad samt passionsfruktslemonad. Läskande!

Jag åt en pizza med bl a kyckling.

S åt pasta med bl a kryddiga korvar.

Nutella-pizza till efterrätt! Mums!
Tack för titten!

Inga kommentarer: