lördag 20 maj 2017

Trevlig helg!

Igår hann jag inte önska dig en fin helg så jag får göra det idag istället. Igår slutade jag tidigare och kunde åka hem och njuta av den härliga kvällen på vår altan med en glass och en bok. Sedan bjöd S på grillmiddag för att fira in helgen. Idag har jag spenderat dagen tillsammans med min familj hemma hos min bror. Där bjöds vi på lunch utomhus, grillad korv och fika, tittade på djuren och hade trevligt. S är sjuk så han fick stanna hemma. Jag tog med varsin pizza hem som vi sedan mumsat i oss. En trevlig dag som sedan avslutades på altanen där jag satt och läste med sällskap av min fina lilla vän Atlas. Det härliga vädret gör att man längtar efter sommar, semester och lata dagar på uteplatsen. Önskar dig en fortsatt fin helg med en bild från min stund på altanen.



Önskar dig en fortsatt fin helg!

Inga kommentarer: