fredag 24 mars 2017

Ett nytt liv...

Nu blev det visst ett långt uppehåll här på bloggen och det är lite mer än en månad sen jag skrev något. Energin och inspirationen att blogga har inte riktigt funnits senaste tiden och det finns flera olika orsaker till det. Men den största anledningen är nog att det flyttat in en liten bebis i min mage 💗
En fredag i mitten av november flyttade vi in vårt parhus och dagen efter flytten fick vi världens finaste inflyttningspresent, då vi fick veta att ett nytt litet liv också hade flyttat in... Så om allt går bra blir vi föräldrar till sommaren. Som vi längtar! Så nu blir det nog en del inlägg här på bloggen om våra förberedelser inför det nya lilla livet som kommer till oss. För egen del tycker jag det är roligt att själv gå tillbaka i bloggen och se vad man har gjort, lite som en dagbok. Men tycker man inte att det är roligt att läsa om bebisrelaterade saker så kanske man får hoppa över såna inlägg. Jag ska dock försöka fortsätta blogga om annat också så gott jag kan och orkar!

Nu önskar jag dig en fin helg med en bild på en liten björn som jag fick av min fina man i allahjärtansdagspresent i år...


 Trevlig helg!

Inga kommentarer: