tisdag 31 januari 2017

Semlor och tulpaner

Så var det äntligen snart slut på januari. Det är den tråkigaste månaden på hela året tycker jag. Mysiga december är över och det är långt till både ledigheter och roligheter. Grått och trist kan det också vara, även om vi även fått en hel del fina, soliga dagar också. Februari är lite bättre tycker jag, det är alla hjärtans dag och semmeldagen och så firar jag och S vår årsdag. Det blir även ljusare och ljusare för varje dag som går, underbart tycker jag. Idag slutade vi lite tidigare och när vi kom hem gick vi ut och gick en promenad här i vårt område. Skönt även fast det inte var så trevligt väder idag.

Ikväll önskar jag dig en fortsatt fin vecka med en semla och en bukett tulpaner. Vi fick besök av S föräldrar en kväll förra veckan och då fick vi så fina tulpaner av dem. Vi bjöd på middag och så varsin semla på det. Det blev en trevlig kväll mitt i veckan. Tack Å och L för besöket, blommorna och hjälpen!



Önskar dig en fortsatt fin vecka!

Inga kommentarer: